VIII Sesja Rady Powiatu Leskiego odbędzię się w dniu 30 września 2024 r. o godz. 12:00 w trybie stacjonarnym w sali posiedzeń w Starostwie Powiatowym w Lesku.
Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad sesji.
3. Przyjęcie protokołu z obrad z poprzedniej sesji.
4. Powołanie Komisji Wniosków.
5. Sprawozdanie Przewodniczącego Zarządu z działalności Zarządu w okresie między sesjami oraz sprawozdanie z wykonania uchwał Rady Powiatu.
6. Interpelacje radnych.
7. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie ustanowienia strefy ochronnej urządzeń pomiarowych zlokalizowanych na działkach
o nr ew.: 1097/1, 1097/2, 1098/1, 1098/2 obręb: Lesko, funkcjonujących w ramach działania Stacji Hydrologiczno – Meteorologicznej w Lesku przy ul. Widokowej 36,
2) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Kłodzkiego na usuwanie skutków powodzi,
3) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Gminy Stronie Śląskie na usuwanie skutków powodzi,
4) zmieniająca uchwałę budżetową Powiatu Leskiego na rok 2024,
5) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Leskiego na lata 2024–2030,
6) w sprawie odwołania i powołania członków Rady Społecznej w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Lesku,
7) w sprawie zmiany uchwały Nr VII.36.2024 Rady Powiatu Leskiego z dnia 23 sierpnia 2024 r. w sprawie powołania Komisji Konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lesku,
8) w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku,
9) w sprawie rozpatrzenia petycji,
10) w sprawie wyznaczenia dodatkowego przedstawiciela Powiatu Leskiego oraz jego zastępcy w Zgromadzeniu Bieszczadzkiego Związku Powiatów i Gmin Pogranicza,
11) w sprawie przyjęcia planów pracy Stałych Komisji Rady Powiatu Leskiego na rok 2024,
12) w sprawie ustalenia wysokości i zasad wypłacania diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych Radnym Rady Powiatu Leskiego.
8. Wolne wnioski i zapytania radnych.
9. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
10. Oświadczenia i wystąpienia radnych i innych osób.
11. Sprawozdanie Komisji Wniosków.
12. Zakończenie sesji.