KB. 2110.3.2024
Starostwo Powiatowe w Lesku
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Młodszy Referent w Wydziale Organizacyjnym w pełnym wymiarze czasu pracy
w Starostwie Powiatowym w Lesku
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) oraz § 4 i § 5 Zarządzenia Nr 28/2009 Starosty Leskiego z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze ogłasza z dniem 13 sierpnia 2024 r. nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze Młodszy Referent w Wydziale Organizacyjnym w pełnym wymiarze czasu pracy w Starostwie Powiatowym w Lesku.
I. Nazwa i adres jednostki:
Starostwo Powiatowe w Lesku
38-600 Lesko, Rynek 1
tel. 13 469 71 24
II. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
- Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
f) posiadanie wykształcenia wyższego
2. Dodatkowe wymagania:
1. komunikatywność, odporność na stres, umiejętność organizacji czasu pracy oraz pracy w zespole,
2. rzetelność, odpowiedzialność i zaangażowanie,
3. umiejętność uczenia się i analitycznego myślenia.
4. dobra znajomość i umiejętność interpretacji przepisów prawa takich jak:
a) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r., poz. 572),
b) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2024 r., poz. 1135),
c) ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. 2024 r., poz. 107),
d) ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r., poz. 164, ze zm.),
e) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67, ze zm.),
f) ustawy z dnia 6 września 2001 r. prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 686),
g) ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 930, ze zm.),
h) ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 146, ze zm.),
i) ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U.
z 2024 r., poz. 581),
j) ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. z 2024 r. poz. 576),
k) rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 3 sierpnia 1961r. w sprawie stwierdzania zgonu i jego przyczyn (Dz. U. z 1961, Nr 39, poz. 202),
l) ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2024 r., poz. 799 ze zm.),
ł) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzenia konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędącym przedsiębiorcą ( Dz. U. z 2021 r., poz. 430),
m) oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw.
3. Umiejętności zawodowe:
Znajomość technik pracy biurowej, biegłej obsługi komputera (MS-Office Excel i Word).
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Młodszy Referent w Wydziale Organizacyjnym:
Sprawy ogólno-organizacyjne, w szczególności:
- Przygotowywanie dokumentów z wydziałów i samodzielnych stanowisk pracy do przyjęcia do archiwum zakładowego.
- Zastępowanie pracownika sekretariatu.
- Pomoc w wprowadzaniu elektronicznego obiegu dokumentów.
- Sprawy dotyczące służby zdrowia, szczególnie:
a) współpraca z SP ZOZ w procesie restrukturyzacji,
b) współpraca z pełnomocnikiem Zarządu Powiatu ds. medycznych,
c) bieżąca współpraca z SP ZOZ w realizacji podstawowych usług medycznych,
d) realizacja rządowych programów zdrowotnych,
e) pomoc w pozyskiwaniu środków finansowych dla służby zdrowia,
f) sprowadzanie zwłok z zagranicy,
g) współpraca z aptekami w zakresie sprawowania przez nie dyżurów wynikających
z przepisów prawa farmaceutycznego,
h) nadzór nad wypisywaniem przez lekarzy karty zgonu w dni świąteczne i wolne od pracy,
i) prowadzenie spraw Rady Społecznej SP ZOZ,
j) inne sprawy służby zdrowia będące w kompetencji powiatu.
IV. Zakres odpowiedzialności pracownika na stanowisku:
1. Odpowiedzialność w zakresie merytorycznym za realizację zadań.
2. Odpowiedzialność za przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych.
V. Warunki zatrudnienia pracownika:
1. Miejscem pracy – budynek Starostwa Powiatowego w Lesku, ul. Rynek 1 (budynek nie posiada windy).
2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę pracownika samorządowego.
3. Wymiar czasu pracy: pełny etat (40 godzin tygodniowo), jednozmianowa od godz. 7.00 do godz. 15.00.
4. Wyjazdy służbowe.
5. Wynagrodzenie zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi dot. jednostek samorządowych oraz regulaminem wewnętrznym Starostwa.
6. Psychofizyczne warunki pracy:
a) stanowisko decyzyjne,
b) praca administracyjno-biurowa, koncepcyjna, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy (wykonywanie pracy w wymuszonej pozycji siedzącej),
c) obsługa urządzeń biurowych (skaner, drukarka, fax),
d) telefoniczny i bezpośredni kontakt z komórkami urzędu, innymi instytucjami,
e) praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, ale również współdziałania w zespole,
f) praca pod presją czasu,
7. Na stanowisku występują obciążenia:
a) narządu wzroku – praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
b) układu mięśniowo-szkieletowego – praca siedząca.
VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Informacja wynikająca z art. 13 ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych – w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Starostwie Powiatowym w Lesku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł mniej niż 6 %.
VII Wymagane dokumenty:
a) własnoręcznie podpisany życiorys zawodowy (CV),
b) własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
c) potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie wyższe,
d) własnoręcznie podpisany przez kandydata kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się
o zatrudnienie,
e) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
f) własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dla kandydatów do pracy ubiegających się o zatrudnienie w Starostwie Powiatowym w Lesku,
g) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie przez Starostwo Powiatowe danych osobowych kandydata w celu wykorzystania ich w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
h) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o konkursie,
i) własnoręcznie podpisane przez kandydata oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych
i pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
IX. Kandydat może złożyć inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach. Każdy dokument aplikacyjny musi być opatrzony własnoręcznym czytelnym podpisem a przedłożone kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata.
X. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Młodszy Referent w Wydziale Organizacyjnym
w pełnym wymiarze czasu pracy w Starostwie Powiatowym w Lesku” w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Lesku lub przesłać pocztą na adres Starostwa – Rynek 1, 38-600 Lesko w terminie do 23 sierpnia 2024 r. do godziny 15:00 (decyduje data wpływu do Urzędu). Dokumenty, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
XI. Kandydaci, którzy w wyniku wstępnej selekcji spełniający formalne warunki zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu konkursu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Starostwa Powiatowego: www.powiat-leski.pl, Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.powiat-leski.pl, oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesku, Rynek 1,
38-600 Lesko.
Uwaga: Pracodawca zastrzega sobie prawo zamknięcia procedury naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko urzędnicze.